Opportunity



Market Potential

Leverage - "Work Smart - Explosive Income"
 High Demand
 Low rejection rate
 Anti Economics downturn (Education is the basic need)
 Existing market - 6 million students
 Ever expanding market - 500,000 primary 1 students every year
 No competition - 99% of MLM companies offer non educational products (i.e health, cosmetic, car care and household products)
 Loyal consumers
 Royal income  - as long as 9 years
 Webucation - Peak in 2010 - 100% Smart Schools
(By joining now, children, students, parents and interested members are among the earliest group to seize this opportunity, either to improve in studies or to have better income) 

POTENSI PASARAN

Leverage - "Work Smart - Explosive Income"
Permintaan Yang Tinggi
Kadar Penolakan Yang Rendah
Anti Kemelesatan Ekonomi (Pendidikan adalah keperluan asas)
Pasaran Sedia Ada - 6juta Pelajar
Pasaran Sentiasa Berkembang - 500,000 pelajar baru tahin 1 setiap tahun
Tiada Saingan - 99% syarikat MLM bukan produk pendidikan (seperti produk kesihatan, kecantikan, penjagaan kereta & rumah)
Kesetiaan Pengguna
Pendapatan Royalti - Selama 9 Tahun
Webucation - Kemuncaknya pada tahun 2010 - 100% Sekolah Bestari
(Dengan menyertainya sekarang, anak atau pelajar & ibubapa atau kita berada di antara kelompok terawal mengambil peluang ini, baik dari segi meningkatkan pencapaian pelajaran mahupun dari segi menambahkan pendapatan)